چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

در عرض چهار ماه به وزن دلخواهم رسیدم

شاید شا هم جزو کسانی باشید که هر نوع رژیم سخت و ریاضت گونه را امتحان کرده ولی نتوانسته اند وزن کم کنند

در عرض چهار ماه به وزن دلخواهم رسیدم و این کاهش وزن باعث تعجب نزدیکانم شد

چگونه با بدن مقاوم، تنها با رژیم، آن هم بدون قرص های شیمیایی لاغر شویم؟

مجله خبری لحظه نما:شاید شا هم جزو کسانی باشید که هر نوع رژیم سخت و ریاضت گونه را امتحان کرده ولی نتوانسته اند وزن کم کنند. احتمالا انواع و اقسام قرص های شیمیایی و قرص های چربی سوز را هم مصرف کرده اید و تازه وضع بدتر هم شده است. شاید هم رژیم های کانادایی، پرپروتئین و مانند آن را پیاده کرده اید و بعد از یک کاهش وزن سریع، وزن تان بیشتر از گذشته بازگشته است و تازه مشکلات جدیدی هم برای تان به وجود آورده است. فکر می کنید باید با چاقی کنار بیایید؟ نه، اصلا و ابدا! باید چاقیرا یک بیماری به حساب بیاوریم و تا زمانی که آن را زیرنظر یک متخصص کنترل نکرده ایم، دست برنداریم. خانم بهار پنجه شاهی با رژیم های بسیار سخت و کشنده هم نتوانست موفق باشد ولی با وجود دوری راه، عزمش را برای رهایی از چاقی جزم کرد و موفق شد زیرنظر یک متخصص تغذیه به هدفش برسد. پیمودن هر راهی نیاز به یک کاربلد دارد.

میوه به قصد رفع گرسنگی آزاد!

یکی از جذابیت های رژیم تجویز شده، آزاد بودن میوه به قصد رفع گرسنگی (و نه لذت جویی افراطی) بود که باعث می شد پوستم شاداب تر شود و در طول روز هر زمان که احساس گرسنگی می کردم با کمک میوه ها گرسنگی ام را کنترل می کردم. از ویژگی های رژیم تجویز شده این بود که هر دو هفته یک بار برنامه غذایی ما عوض می شد، این تنوع باعث می شد از رژیم گرفتن لذت ببریم و بدن مان هم به رژیم ها عادت نکند و بتوانیم جواب بگیریم. در شروع رژیم 100 کیلو بودم و الان 80 کیلو شده ام. برای من که با سخت ترین رژیم ها هیچ وقت نتوانسته بودم بیشتر از 8-7 کیلو وزن کم کنم، این یک هدیه بزرگ بود.

قوت قلب دکتر، انگیزه ام را دو چندان کرد

مجله خبری لحظه نما:روز اول ملاقات من با دکتر بسیار عالی بود زیرا رفتار مسلط وی آن قدر گیرا بود که انگیزه مرا دو چندان کرد. آن موقع بود که فهمیدم تنها رژیم غذایی مهم نیست بلکه علم و تسلط متخصص رژیم غذایی تاثیر بسزایی در موفقیت دارد. علاوه بر آن، دکتر هر جلسه مرا برای رسیدن به وزن ایده آلم تشویق می کرد که این هم خودش یک قوت قلب بی نظیر بود. آشنایی من با رژیم های تجویزی وی معنای دیگری از رژیم را به من نشان داد. کلید موفقیتم را نوشیدن دمنوش های تجویز شده و قابل اجرا و واقع بینانه بودن برنامه رژیمی تجویز شده می دانم. با این میزان کاهش وزن فکر می کردم پوست بدنم به شدت شل و آویزان شود در حالی که در کمال تعجب پوست بدنم چنان خوب و سفت شده که انگار وزن کم نکرده ام و مشکلاتی مانند افتادگی پوست چهره، مشکلات روده و مانند آن که طی کاهش وزن در موردش شنیده بودم را هیچ وقت ندیدم. طی این دو ماه هنگام مراجعه به مطب هر بار شاهد کسب نتیجه عالی سایر مراجعان بودم. از دوستم به خاطر این آدرسی که به من داد واقعا ممنونم.

دیدار یکی از اقوامم، برق امیدی در دلم شد

دیگر از اینکه از چاقی خلاص شوم ناامید شده بودم. تقریبا دیگر رژیمی نبود که نگرفته و دکتری نمانده بود که نرفته باشم. چند وقت قبل یکی از آشنایانم را دیدم به قدری خوب لاغر شده بود که اول مبهوت ماندم. در برخورد اول اصلا نمی توانستم باور کنم که این همان فرد است زیرا کاملا تغییر کرده بود. این تغییرات شامل کاهش وزن چشمگیر و روحیه شاداب بود. وقتی رمز موفقیتش را پرسیدم، آدرس دکتر را به من نشان داد او هم مثل من همه راه ها را امتحان کرده بود و به قول خودش بی فایده بود تا اینکه رمز موفقیتش را در مطب دکتر راست منش یافته بود. با این که راهم دور بود باز هم تصمیم را گرفتم تا این بار دیگر تا آخر راه را بروم. در 2 هفته اول رژیم 5 کیلو لاغر کردم و همین موضوع باعث دلگرمی ام می شد و انگیزه ام را به قدری بالا برد که تصمیم گرفتم تا مرز ایده آل شدن پیش برویم و در جلسه دوم چند نفر از اقوامم را هم معرفی کردم.

تثبیت وزن؛ مهم ترین موضوع!

مهم ترین موضوع بعد از اجرای رژیم کاهش وزن، تثبیت وزن است. تثبیت وزن شامل تغییرات رفتاری و تغییر شیوه زندگی است که صد البته یک شبه اتفاق نمی افتد. ما با روش های نوین سعی می کنیم آرام آرام به مراجعان یادآوری کنیم که خوردن، تنها لذت کهکشان راه شیری نیست و باید قدر سلامت و زیبایی خود را بدانیم چرا که حسب اطلاعی که بنده دارم ما انسان ها 10 یا 20 بار به دنیا نمی آییم و قرار نیست 500 سال در سن جوانی بمانیم که بخواهیم با دست روی دست گذاشتن و بی تفاوتی بدن مان را منهدم کنیم. روزگار خودش کارش را خوب بلد است و تا به خودمان بیاییم شکوه زیبایی را از ما می گیرد پس لازم نیست با دست خودمان، سلامت و زیبایی و تناسب اندام مان را تباه کنیم. چاقی و اضافه وزن به قدری بد است که اگر مسئولیتی داشتیم برای افرادی که در کاهش وزن شان موفق می شدند جایزه مقرر می کردم کار خوب را یک روز هم عقب نیندازید.

برچسب ها: کاهش وزن

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد