شنبه 15 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 2 توسط 0 نفر)




گروه ورزش - جادوی کلمات: دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۵ بین ایران و آمریکا در لس آنجلس برگزار شد که طی آن ایران موفق شد در حالی که داوری ها به سود میزبان بود، آمریکا را در خاک کشورش به زانو درآورد و برای چهارمین بار متوالی قهرمان جام جهانی شود.
ایران این مسابقه را ۵ بر ۳ از آمریکا برد. حسن رحیمی، بهنام احسانپور، حسن یزدانی، میثم مصطفی جوکار و کمیل قاسمی پنج برد ایران را رقم زدند و در مقابل، مسعود اسماعیل پور، مرتضی رضایی قلعه و محمدحسین محمدیان کشتی های خود را واگذار کردند.
در پی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام قهرمانی جام جهانی را به کشتی‌گیران و دست اندرکاران تیم ملی کشتی آزاد کشور عزیزمان ایران تبریک میگویم و از اینکه فرزندانمان توانستند بار دیگر در عرصه بین المللی برای این ملت شریف افتخار آفرینی کنند خدا را شکر میکنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۲۴ فروردین ۱۳۹۴


دیدار فینال در حالی در سالن LA FORUM لس آنجلس برگزار شد که آمریکا از امتیاز میزبانی استفاده می کرد و داوری به سود آنها بود اما ایرانی ها تیم ملی را تنها نگذاشته بودند و تعداد طرفداران ایرانی حاضر در سالن بیشتر از آمریکایی ها بود.

با این وجود داوری ها یک طرفه بود اما کشتی گیران ایران خصوصا احسانپور و حسن یزدانی با غیرت مبارزه کردند و داور و حریف را با هم شکست دادند. از کنار کشتی های خوب حسن رحیمی و میثم مصطفی جوکار هم نباید گذشت ضمن اینکه کمیل قاسمی اگر مبارزه سنگین وزن را می باخت ایران نایب قهرمان می شد اما کمیل ایرانی ها را ناامید نکرد و یک بار دیگر پایانی خوش برای کشتی ایران رقم زد.

این چهارمین قهرمانی متوالی ایران در جام جهانی کشتی آزاد بود ضمن اینکه ایران تا به حال شش بار قهرمان جام جهانی شده است.
در مسابقه رده بندی هم آذربایجان مقابل روسیه به برتری رسید و سوم شد. تیمهای بلاروس، مغولستان، کوبا و ترکیه هم در رده های پنجم تا هشتم قرار گرفتند.






 

 

قهرمان جام جهانی, کشتی, پیام تبریک رهبری به کشتی گیران, پیروزی کشتی گیران ایرانی, پیروزی کشتی گیران ایرانی درفینال جام جهانی, ایران قهرمان جام جهانی کشتی, تیم کشتی, تیم کشتی ایران, تبریک رهبر انقلاب به مسئولین کشتی, رهبرانقلاب پیروزی کشتی گیران ایرانی را تبریک گفت, شکست کشتی گیران امریکایی در مقابل ایران

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام آقای مهندس
    تبریک می گم @};
    پیروز و شادکام باشیدشکلک

    پاسخ : سلام فرناز خانم گل

    ممنونم از شما

    عرض تبریک به شما

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد