شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه 22 مرداد 93

فال روزانه

متولد فروردین :
شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.


متولد اردیبهشت :
امروز شما به خودتان كاملاً اطمینان دارید، چرا كه می‌دانید كه چه كارهایی باید انجام دهید و الان هم طبق برنامه از پیش تعیین شده كارتان را شروع كرده‌اید. با وجود این شما چون فرصت تفریح كردن را از دست داده‌اید، كمی هم ناراحت هستید. ولی زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نكنید؛ شما همیشه می توانید تفریح كنید، اما كارهای واجب و فوری را نمی توانید به روز بعد موكول كنید.


متولد خرداد :
شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.


متولد تیر :
شما امروز به راحتی می‌توانید رفتارهای سرد و بی‌تفاوت افراد دیگر را تشخیص بدهید، برای اینكه می‌دانید این موضوع مثل این است كه احساسات خود را مخفی كنید. اما حالا ورق برگشته است. شما از نظر احساسی دست یافتنی هستید، اما شاید افراد دیگر خیلی مایل نباشند به حرفهای شما گوش بدهند. اگر بریتان امكان دارد روابطتان را محدود كنید و بحثهای حساستان را در یك روز دیگر و با فردی شایسته‌تر داشته باشید.


متولد مرداد :
کمی‌ تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می‌یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی‌آید؛‌ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت‌هایتان نیز باشید.


متولد شهریور :
شما امروز احساس خودمانی بودن می‌كنید، برای اینكه به یك راه حل منطقی دست یافته‌اید و می‌توانید آن را عملی كنید. خوشبختانه حالا شما كاملاً انعطاف پذیر هستید و انتظارات بیش از حد ندارید. حتی اگر آرزوی شما داشتن احساس رضایت كامل نباشد، شما قادر خواهید بود فواید اتفاقاتی كه می‌افتد را ببینید. قبول كردن شرایط و موقعیتهایتان در حال حاضر بدون هیچ تردیدی عملی قابل ستایش است.


متولد مهر :
بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.


متولد آبان :
همیشه قبل از اینكه گفتگویی را آغاز كنید، قبلاً به حرفهایی كه می‌خواهید بزنید فكر كنید، چرا كه امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما را تضمین می‌كند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطه نظرات خود جلب كنید. فهم اینكه شما ممكن است تمام حرفهایی كه زده می‌شود را به طور كامل متوجه نشوید، برای اینكه قبل از حرف زدن فكر كنید، دلیل خوبی است.


متولد آذر :
امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، ‌نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.


متولد دی :
شما دوست ندارید خیلی آسیب پذیر به نظر برسید، اما ماه به نشانه شما بازگشته است و مطمئناً می‌تواند شما را راضی كند. اگرچه شما از نظر احساسی لزوماً خیلی پرشور و حرارت نیستید، ولی كاملاً قادر هستید بدون اینكه به حریم دیگران تجاوز كنید در مورد احساسات خود صحبت كنید. حتی اگر می‌خواهید بازتر صحبت كنید، از محدودیتهایی كه آداب و رسوم معاشرت برایتان تعیین كرده است پیروی كنید.


متولد بهمن :
با همسرتان بحث های جدی می کنید و آنها آماده اند تا عقاید و نظراتشان را برای تان بیان کنند شاید کمی نگران شوید اما هیچ دکدام از آنها نگران کننده نیست. امروز شما مورد توجه و مراقبت شخصی قرار خواهید گرفت. مسلم است که آنها عمیقاً به شما توجه دارند، حتی اگر از گفتن این مطلب خجالت بکشند. مسائل عشقی و احساسی دقیقاً مطلبی است که سازنده روحیه امروز شماست، چه با عشق حقیقی خود خلوت کرده باشید و چه روی صندلی راحت لم داده و یکی از فیلم های سینمائی را نگاه کنید.


متولد اسفند :
با ظاهرسازی‌های ناراحت كننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینكه این جور حركات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید كه می‌توانید رویشان حساب كنید و امروز هم آنها به كمكتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نكنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این كه كسانی از شما حمایت می‌كنند شكی وجود ندارد.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد