دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
زوج های ناامیدی که از خوشبختی کیلومترها فاصله گر فته اند،می گویند عشق وجود ندارد.از نظر آنها هر رابطه ای،هر قدر هم که شیرین باشد، خیلی زود به میدان جنگ تبدیل می شود.این زوج ها که عشق شان را ازدست داده اند، نسخه های عجییب وغریبی برای دیگران می پیچند.

 

 

 

لحظه نما: زوج های ناامیدی که از خوشبختی کیلومترها فاصله گر فته اند،می گویند عشق وجود ندارد.از نظر آنها هر رابطه ای،هر قدر هم که شیرین باشد، خیلی زود به میدان جنگ  تبدیل می شود.این زوج ها که عشق شان را ازدست داده اند، نسخه های عجییب وغریبی برای دیگران می پیچند.نسخه هایی که از نظر پژوهشگران تنها توهم زن وشوهرهایی است که با دست خودشان ،یک رابطه عاشقانه را به طلاق کشانده اند.بررسی های پژوهشران نشان می دهد هیچ چیز مثل همدلی ساده وهر روزه نمی تواند بقای عشق را تضمین کند.اگر شما نمی خواهید به سرنوشت زوج های غمگینی که هر روز ازهم دورتر می شوند دچار شوید.این یافته های محققات را جدی بگیرید.

 

زوج های عاشق

به ازای هر 5برخورد شادی آور زوج های خوشبحت با یکدیگر،تنهایک برخورد آزاد دهنده یا ناخوشایند رخ می دهد.

زوج های سابق

زوج هایی که طلاق گرفته اند یا در شرف طلاق هستنذ به ازای هر ارتباط ناخوشایند تنها 0/8 برخورد خوشحال کننده انجام دهند.

زوج های خوشبخت بیشتر با هم حرف می زنند

لحظه نما:کم شدن هیجان زندگی مشترک بعد از چند سال موضوع عجیبی نیست. بررسی ها نشان می دهد که زن وشوهرها در 2سال بعد از ازدواج شان به شدت رمانتیک هستند ومدام خوشحالی شان را از این انتخاب ابراز می کنند.اما آرام آرام میزان رضایت وهیجان آنهابه وضعیت  روزهای نامزدی شان بر می گردد.با این وجود بررسی ها نشان می دهد آدم هایی که از زدنگی مشترک شان راضی هستند، 5ساعت بیشتر از زوج های دیگر در هفته با هم حرف می زنند.

1.از توانی های هم تعریف می کنند.

2.خاطرات خوبشان را ثبت می کنند.

3.با کارهای ساده همدیگر را خوشحال می کنند.

4.از هم قدردانی می کنند.

5.زوج های خوشبخت بیشتر یاد آوری می کنند.

لحظه نما:زوج های خوشبخت بیشتر از دیگران روزهای شیرین زندگی شان را یاد آوری می کنند.آنها نه تنها اتفاقات خوشایند مشتر شان را با هم مرور می کنند،بلکه وقتی بخت یارشان است ویک اتفاق خوب را تجربه می کنند،فورا آن را با شریک زندگی شان در میان بگذارید، زوج های خوشبخت عاشق تجربه های تازه هستند.آنها در کنار هم ایت تجربیات را پشت سر می گذارند وبا هیجان که از دیدن چیزهای تازه  ورفت به مکان های تازه به زندگی شان تزریق می شود، زندگی را به کام خود شیرین تر می کنند.

موفقیت یکدیگر را جشن می گیرند

لحظه نما:وقتی صحبت از زوج هایی خوشبخت به میان می آید،محققان توصیه های شنیدنی بسیاری را مطرح می کنند.آنها می گویند زن وشوهرهایی که زندگی موفق دارند،اتفاق های خوبی که برای شریک زندگی می افتد را جشن می گیرند وساده از کنارشادی های او نمی گذارند،پس اگر همسرتان خبر موفقیتش را به شما داد:

1.هیجان تان را پنهان نکنید.

2.در مورد این اتفاق سوال بپرسید.

3.به او تبریک بگویید.

4.به او اطمنیان دهید که حمایتش می کنید.

5.خودتان را به کنسرت دعوت کنید.

6.لذت دو نفره آشپری کردن را تجربه کنید.

7.به جایی که پیش از این نرفته اید،سفر کنید.

8.در یک رستوران متفاوت غذا بخورید.

9.عصرها با هم قدم بزنید.

زن وشوها وقتی فرزندشان در دروه پیش از دبستان است،شادترین سال های پدر ومادری شان را می گذارنند.سخت ترین سال ها برای پدر و مادرها وقتی است که فرزندشان به گروه بزرگسالان وارد می شود.

رضایت زن هایی که یک تنه مسولبت رسیدگی به بچه ها وانجام کارهای خانه را بر دوش می کشند از زندگی مشترک به مرور کمتر می شود.

بررسی ها نشان می دهد حمایت نکردن مردها از همسران شان در دوره بارداری و درک نکردن در ماه های بعد،خطر ابتلای زنان به افسردگی پس از زایمان را بالاتر می برد.


مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد