شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 2 توسط 0 نفر)

با کلیک روی کلید "شروع بازدید خودکار بازدید خودکار از سایت ها آغاز می شود. پیشنهاد می شود زمان هایی که به رایانه خود نیاز ندارید و یا هزینه اینترنت رایگان است مانند شب ها و یا صبح زود، این صفحه را فعال کنید. به این ترتیب علاوه بر کسب درآمد، هزینه و یا مزاحمتی برای فعالیت های روزانه شما ایجاد نخواهد شد.

لطفا فقط یک صفحه بازدید خودکار را فعال نگه دارید و از باز کردن چندین صفحه بازدید خودکار، خودداری کنید. وقتی چند صفحه بازدید خودکار را باز کنید، شما تصور می کنید که تمام صفحات، بازدید انجام می دهند اما وب سایت میترا رنک به صورت خودکار تنها بازدید های غیرتکراری را می شمارد.

چه مرورگرهایی برای بازدید قابل استفاده هستند ؟

در حال حاضر تنها مرورگر قابل قبول برای بازدید خودکار از سایت ها، مرورگر فایرفاکس، نسخه 30 و بالاتر است. اگر با مرورگری به جز فایرفاکس وارد صفحه بازدید خودکار شوید، به صورت خودکار از صفحه خارج شده و به این صفحه باز می گردید. برای دریافت آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

قبل شروع بازدید حتما باید به مرورگر، اجازه باز کردن پاپ آپ را بدهید، در غیر این صورت بازدید انجام نمی شود...

برای انجام بازدید خودکار و کسب درآمد می بایست اجازه باز کردن پاپ آپ را برای فایرفاکس فعال نمایید. نیازی نیست هر روز برای بازدید، این فرآیند را تکرار کنید و تنها با یک بار تنظیم، این گزینه برای همیشه فعال باقی می ماند.

راه اول : برای انجام این کار، پس از ورود به صفحه بازدید خودکار با پیام زرد رنگی در بالای صفحه رو به رو خواهید شد که باید از گزینه Option گزینه Allow Pop-ups for www.mitrarank.ir را انتخاب نمایید تا جریان بازدید خودکار آغاز شده و درآمد هر بازدید به حساب شما شارژ شود.

راه دوم : همچنین می توانید به صورت دستی، امکان باز کردن پاپ آپ را برای سایت میترا رنک ایجاد کنید. برای این کار به منوی Options، سربرگ Content رفته و روی کلید Exceptions کلیک کنید. در پنجره جدید، در فیلد Address of website آدرس سایت میترا رنک را به این صورت وارد کنید : www.mitrarank.ir و سپس روی کلید Allow کلیک کنید تا به لیست اضافه شود. حالا می توانید این پنجره و پنجره Options را بسته و فعالیت خود را آغاز کنید.

چرا بازدید انجام می شود اما عایدی به حساب من شارژ نمی شود ؟

اگر در جریان بازدید از افزونه هایی استفاده کنید که باعث مسدود سازی سایت های در حال بازدید می شوند، مدت زمان بین بازدید را کاهش می دهند و یا به هر ترتیب باعث اختلال در جریان بازدید می شوند، سایت به صورت خودکار مبلغی به حساب شما شارژ نمی کند و در صورت تکرار حساب کاربری شما به دلیل تقلب مسدود خواهد شد.

هر کاربر روزانه چه تعداد بازدید می تواند انجام دهد ؟

سقف بازدید روزانه برای هر کاربر براساس ضریب همکاری وی و از طریق فرمول زیر محاسبه می شود. لطفا توجه داشته باشید متناسب با تعداد سفارش های افزایش بازدید موجود در سایت و تعداد کاربران فعال، ممکن است ضریب 1800 در فرمول زیر تغییر پیدا کند اما همواره عددی بین 1600 تا 2000 خواهد بود.

1800  x  ضریب همکاری = سقف بازدید روزانه کاربر

استفاده از چه افزونه هایی در هنگام بازدید خودکار مجاز است ؟

به جهت انجام راحت تر و بدون اختلال بازدید توسط کاربران، استفاده از سه افزونه در هنگام انجام بازدید خودکار مجاز است. استفاده از این بازدیدها هیچگونه اثر منفی بر بازدیدهای ارسالی نداشته و تنها باعث کاهش هزینه های جاری کاربران در هنگام بازدید می شود.

افزونه مسدود کننده بنرهای فلش :
با استفاده از این افزونه می توانید نمایش بنرهای فلش را در وب سایت های در حال بازدید غیرفعال کنید. بخش زیادی از ترافیک مصرفی در هنگام بازدید از وب سایت ها، به این نوع بنرها مربوط می شود که به این ترتیب هزینه بازدید از وب سایت ها تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.



افزونه مسدود کننده بنرهای GIF :
با استفاده از این افزونه می توانید نمایش بنرهای GIF را در وب سایت های در حال بازدید غیرفعال کنید. بخشی از ترافیک مصرفی در هنگام بازدید از وب سایت ها، به این نوع بنرها مربوط می شود که به این ترتیب هزینه بازدید از وب سایت ها تا حدی زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.



افزونه بارگذاری مجدد صفحه "بازدید خودکار" هر 30 دقیقه :
گاها به دلیل قطعی های اینترنت ایران و یا افت سرعت سرور به دلیل فشار لحظه ای، ممکن است بازدید خودکار از سایت ها و کسب درآمد متوقف شود. به کمک این افزونه می توانید تعیین کنید که صفحه بازدید خودکار هر 30 دقیقه یک بار به صورت خودکار مجددا بارگذاری شود تا اگر جریان بازدید متوقف شده است، مجددا از سر گرفته شود.

باتشکر از oxinazar.persianblog.ir
انتشار : jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد