پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 6 توسط 0 نفر)

جذابترین و جالب ترین وقایع مهم پیش رویتان را در روز یکشنبه 24 خرداد در فال روزانه سایت نمناک بخوانید و از آنها آگاه شوید.

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 خرداد 1394

فال روزانه

متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما در کارتان کمی به مشکل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور که انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه کارتان به جاهای باریک نمی‌کشد!! به جای اینکه برای چیزهایی که دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین کنید. از توانایی‌های جسمانی طبیعی خود استفاده کرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشکل بیرون آورید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت‌تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می‌کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره  فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می‌کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 یکی از اعضای خانواده با مشکل مالی روبرو است. حساسیت شما باعث می شود که اضطراب او را حس کنید. به او می گویید که می خواهید کمکش کنید، ولی باید در مورد موقعیت او واقع گرا باشید. اگر شما هم استرس دارید، بهتر است اقداماتی صورت دهید که این استرس کاهش یابد. شاید شما تنها کسی باشید که همه جنبه های یک مسئله را درک می کند. اطلاعات شما برای افراد محل کارتان بسیار مهم و ارزشمند است. پس در پس زمینه پنهان نشوید و نگذارید دیگران بی دلیل بحث کنند. ایده های خود را مطرح کنید. امروز فرصتی طلایی برای هموار کردن موانعی که بر سر راه رابطه شما بود پیش می آید. فضای موجود بسیار آرامبخش است. عشق خود را به شام یا ناهار بیرون دعوت کنید و با بیان احساسات تان نسبت به یکدیگر یخ موجود را آب کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می‌توانید توانایی خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

اگرچه ممکن است شما بسیار مایل باشید که عشقی زودگذر را تجربه کنید، به خاطر این که می‌دانید لذت‌های شیرین می‌توانند برای روزهایی که احساسات تیره و تاری که می‌دانید طی روزهای آینده خواهید داشت، ذخیره شوند. اما امروز ممکن است  گیج شوید و قادر نباشید که فراتر از عادت‌های منفی همیشگی قدم بردارید. اما نگران نباشید؛ ابرها کنار خواهند رفت و آسمان صاف خواهد شد و شما احساس شادکامی‌ بیشتری خواهید کرد قبل از اینکه حتی بدانید چه اتفاقی افتاده است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز از نظر احساسی متهم شده‌اید، اما شاید خوب نباشد به هرکسی که رسیدید افکارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتکب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی که بر زبان می‌آورید بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. کمی درد دل کردن کمکتان می‌کند حس بهتری پیدا کنید و همچنین سعی کنید از توانایی‌های بالای خود برای انجام دادن کارهای سودمند استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

موقعیت شغلی و حرفه‌ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان‌تان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

هم اکنون پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌ای یافته است. اهیمت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می‌کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد