چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه فردا یکشنبه 2 آذر 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می‌کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه‌ها به وجود می‌آورد، بالاخره دیدگاه‌های شما را درک می‌کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می‌کنند. بلکه آنها نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی‌شود.


متولد اردیبهشت :
راه حل و فعالیت‌های تازه‌ای به ذهن شما وارد شده اند، بهتر است برای انجام تمام ﺁنها یک برنامه زمان بندی شده طولانی مدتی را داشته باشید زیرا تک تک برنامه‌هایی را که در ذهن می‌پرورانید در ﺁینده جواب‌های قطعی را به شما خواهند داد.قبل از شروع این کارها انرژی لازم را در خود بیدار کنید و سپس برای شروع کار پیش بروید.البته اکر با فرد معتمدی نیز مشورت کنید باعث می‌شود هر چه سریعتر به اهداف تان دست پیدا کنید.


متولد خرداد :
ذهن شما از الان برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی می‌کند، اما شما تا موقعی که نتوانسته‌اید سوءتفاهمات را برای خود حل کنید، اصلا نمی‌توانید خوش بگذرانید! اگر به آنها توجه کنید این آزادی را خواهید یافت که امشب و فردا شب از بودن در کنار دوستانتان لذت ببرید! اما نادیده گرفتن وظایفتان نیز در آینده برایتان مشکلاتی به همراه خواهد داشت.


متولد تیر :
جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌ وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.


متولد مرداد :
شما می‌خواهید تمام روز کار کنید، اما این به معنی انجام دادن تمام کارهایتان در یک روز نیست. اگر شما با هدف برقراری تعادل در کارهایتان برنامه ریزی کنید، به بهترین نحو قادر خواهید بود هم به کارهایتان برسید و هم تفریح کنید. با تلاشی مضاعف و کمی‌ خلاقیت می‌توانید در روزهای آینده به این هدفتان برسید. فقط در نهایت زمانی که تصمیم به تفریح کردن گرفتید زیاده روی نکنید؛ اعتدال و میانه روی کلید رسیدن به موفقیت است.


متولد شهریور :
اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.


متولد مهر :
بازگشت ماه به نشانه شما احتمالا در سازمان دهی ذهنتان بهتان کمک نمی‌کند. در حقیقت امروز یکی از روزهایی است که نمی‌توانید درخصوص مواردی که برایتان استرس ایجاد می‌کنند تصمیم بگیرید. عجیب اینکه گزینه‌هایی که شما پیش رویتان دارید تا چند روز آینده اهمیت خود را از دست می‌دهند، پس بهتر است به جای اینکه به طور ناگهانی مسیرتان را عوض کنید به تصمیماتی که از قبل گرفته‌اید بسنده کنید.


متولد آبان :
هم اكنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون شما باید كارهایی كه قبلاً نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.


متولد آذر :
امروز شاید اولین روزی باشد که ماه و خورشید مدت زمان طولانی‌تری یکدیگر را ملاقات می‌کنند. امروز روز نوسازی است، پس وقت را بازنگری کارهای مهم پیش رویتان دارید اختصاص داده و برای کارهایی که برای سال آنیده دوست دارید انجام دهید رویاپردازی کنید. اما همه اینها یک شبه حاصل نمی‌شود! این برنامه را همیشه برای خود تکرار و تمرین کنید تا به صورت یک برنامه منظم روزانه دربیاید.


متولد دی :
تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی ‌که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.


متولد بهمن :
روزهایی که خورشید در اطراف یازدهمین خانه تان یعنی خانه آینده حرکت می‌کند، معمولاً برای شما روزی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما در حالیکه دنبال ماجراجویی می‌روید می‌خواهید بدانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اما آنقدر در آینده زندگی نکنید که آنچه در حال حاضر پیرامونتان اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. زمانی را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهی است که می‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.


متولد اسفند :
اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

بازنشر : بخش فال های سایت جادوی کلمات دات آی آر

 

فال یکشنبه فال روز یکشنبه فال فردا فال روز فال امروز امروز روز فردا فال روزانه فال روزانه یکشنبه 2 آذر 93 آذر فال روز یکشنبه 2 آذر فال یکشنبه 2 آذر فال 2 آذر فال روز 2 آذر فال روزانه 2 آذر فال روزانه 2 آذر 93 فال روز 2 آذر 93 فال 2 آذر 93 فال 3 آذر فال روز 3 آذر فال روزانه 3 آذر دوشنبه 3 آذر دوشنبه 3 آذر 93 فال روز 3 آذر 93 فال روزانه 3 آذر 93 فال 3 آذر 93 آذر ماه 93 فال آذر 93 فال ماه آذر فال جدید فال جدید روز فال روز جدید فال روزانه جدید فال جدید روزانه فال امروز جدید فال جدید امروز فال فردا جدید فال جدید فردا فال و طالع طالع و فال

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد