دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه فردا سه شنبه 20 آبان 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!


متولد اردیبهشت :
شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.


متولد خرداد :
فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.


متولد تیر :
درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.


متولد مرداد :
شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می‌شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی ‌و یا خانواده‌تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می‌کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافیان‌تان است و شما هم نمی‌خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت‌های خود قضاوت کنید، دنیای درون‌تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!


متولد شهریور :
بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.


متولد مهر :
شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.


متولد آبان :
شما چند روزی است که به مشکل پیچیده‌ای برخورده‌اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده‌ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می‌شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی‌کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می‌شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.


متولد آذر :
امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید، نمی‌توانید در برابر وسوسه‌های درونی‌تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می‌توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت‌های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان‌های دور و دراز ذهن خود سیر می‌کنید، منطق را پیشه خود سازید.


متولد دی :
امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینكه به نظر می‌رسد كه آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید كه بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌كند كه آن را به سمت دیگران هم هدایت كنید. به جای اینكه سعی كنید فرد دیگری را وادار كنید تا تعهدی را قبول كند، تجزیه و تحلیل كردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان كمك خواهد كرد.


متولد بهمن :
شما امروز برای اینکه در محل کار برای اینکه وظایف خود را شفاف سازید و همچنیین برای اینکه آزادی‌های خود را حفظ کنید، باید به صورت رودررو با افراد دیگر کار کنید. در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و کارهایی که فراتر از توانایی‌هایتان است رک و بی پرده سخن بگویید و از این کار نترسید. اگر به جای همکارانتان با رئیس خود به گفتگو بنشیند، شانس به دست آوردن چیزهایی که نیاز داشتید بیشتر می‌شود. فقط مطمئن باید بدانید که چه موقع باید عقب نشینی کنید. با سخت گیری کردن و حرص خوردن هیچ چیز به دست نمی‌آید.


متولد اسفند :
به جای جبران حرفی که قبلا زده‌اید یا کاری که دیروز کرده‌اید، ممکن است تنها مشکلات را برای خود عمیق تر کنید. حتی با بهترین تصمیمات و نیت‌ها، ‌شما می‌توانید دیگری را سهوا برنجانید. البته، یک معذرت خواهی گرم و صمیمی می‌تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

بازنشر : سایت جادوی کلمات

سه شنبه 20 آبان فال سه شنبه فال روزانه فال روز فال فردا فردا سه شنبه 20 آبان فال فردا سه شنبه 20 آبان فال روز سه شنبه 20 آبان فال روزانه سه شنبه 20 آبان فال 20 آبان فال روز 20 آبان فال روزانه 20 آبان فال 20 آبان 93 فال روز 20 آبان 93 فال روزانه 20 آبان 93 فال روزانه فردا فال فردا جدید فال روزانه جدید فال جدید روز فال جدید روزانه فال روز جدید فال چهارشنبه چهارشنبه 21 آبان فال روز چهارشنبه 21 آبان چهارشنبه 21 آبان ماه چهارشنبه 21 آبان 93 فال روزانه چهارشنبه 21 آبان چهارشنبه روز چهارشنبه 21 آبان 93 فال 21 آبان فال روز 21 آبان فال روزانه 21 آبان فال 21 آبان 93 فال روزانه 21 آبان 93 فال روز 21 آبان 93 فال فردا 21 آبان فال فردا 20 آبان فال جدید فال و طالع فال امروز فال جديد روزانه فال های جدید روزانه فال های جدید روز فال های جدید وبه روز فال به روز فال بروز فال برای روز فال برای امروز فال بر اساس ماه تولد فال ماه تولد فال تولد فال آبان فال آبان ماه فال 93 فال آبان 93 فال متولد آبان

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد