دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز یکشنبه 30 شهریور 1393

فروردین:

موفق و پر از انرژی هستید – تمام موانع را کنار می گذارید گویی هیچ چیز نیستند. ولی فقط منفعت خود را در نظر دارید و گاهی از دیگران هم به نفع خودتان استفاده می کنید. شگفت زده نشوید اگر خودخواهی شما دیگران را آزرده کرد.

اردیبهشت :

اگر پروژه ای را قبول کرده اید زمان را از دست ندهید. وقتی اشتیاقتان شما را حرکت دهد حتی می توانید کوه ها را نیز جا به جا کنید. می توانید تصمیم بگیرید که زندگی هرروزه تان را مرتب کنید یا تغییراتی تحولی در چگونگی تعامل خود با افراد نزدیکتان ایجاد کنید (بچه ها، همسر و غیره).

خرداد:

امروز می توانید خطر کنید. با سرمایه گذاری در یک پروژه ی مشترک جدید ممکن است ذخایر مالی خود را به خطر بیندازید یا شاید بخواهید از سرویس یک بانک دیگر استفاده کنید. وقتی روی دوستانتان متمرکز می شوید برنامه های عشقی خود را به درجه ی دوم می اندازید.

تیر:

امروز افراد جسور و بی تاب به موفقیت می رسند. همچنین به عکس العمل تشدید شده و استقلال نیاز دارید زیرا هیچ وقتی برای محافظت شدن و تقاضای توصیه ی دیگران پیدا نمی کنید. اگر صاحب اختیار اصلیتان خودتان می باشید باید تمام ترس ها را کنار بگذارید و و بگذارید که عملتان محبوبیت شما را تثبیت کند.

مرداد:

پر انرژی هستید و ذهنتان روی پیروزی متمرکز شده است. شاید نه تنها بخواهید که مسیر موفقیت به سمت آینده را بسازید، بلکه از شکست های گذشته نیز انتقام بگیرید. امروز شما انقدر با انگیزه هستید که هردوی این هدف را قابل دسترسی هستند و ذره ای عرق نیز نخواهید ریخت.

شهریور:

حس تعقل قوی دارید و مستعد صرفه جویی هستید، ولی امروز ممکن است روحیه ی ماجراجویی و شیطنت پیدا کنید. علی رغم برنامه ها و تعقلتان اعمال شما ممکن است روی یک بازی خطرناک متمرکز شود. ممکن است در نهایت به برد یا باختی بزرگ دست پیدا کنید.

مهر :

تا وقتی که به حرف زدن به شیوه ی معمول خود ادامه دهید، حرف هایتان چیزی را اثبات نخواهند کرد. و اگر فردی مهم هم سخن شماست، شاید شانسی عالی برای دریافت یک موقعیت باپرستیژ را از دست دهید. خوشبختانه این شرایط بدون امید شما را رها نکرده است.

آبان:

در شرایط امروز باید سریع باشید. اگر عادت به این دارید که قبل از تصمیم گیری وقتی را صرف آن کنید ممکن است شکست ناراحت کننده ای بخورید. برای حل مشکلات اخیر به ویژگی هایی نظیر اجتماعی بودن، دانش، عکس العمل سریع و تیزهوشی نیاز دارید.

آذر :

احساسات شما جای خود را به ضرورت عمل کردن می دهند. تحت چنین شرایطی احساسی خارق العاده خواهید داشت.مردها از مسئولیت های اضافی سرباز می زنند و با خوشحالی از حالت سرباز ارشد به حالت سربازعادی تغییر موضع می دهند. بااین حال، اگر خطرات زیاد باشند همه چیز پیچیده تر می شود.

دی:

قبل از نشان دادن هر ابتکاری باید کمی زمان صرف کنید – شرایط خیلی پیچیده است. تنها کاری را انجام دهید که باید انجام شوود. در غیراین صورت ممکن است احساسات و حتی استرس شدیدی را تجربه کنید. همچنین اگر کسی به شما حمله کرد واکنشی سریع نشان دهید و تا آخر از عقاید خود دفاع کنید.

بهمن :

انگیزه ی شما ابتکار و اشتیاقتان خواهد بود. این بویژه در مورد مردان صدق خواهد کرد. آنها هر کاری انجام می دهند تا قدرت و چیره دستی خود رانشان دهند. رقابت بهترین محرک برای پیشرفت خواهد بود. شاید در نهایت با دیگران جروبحث کنید و با مامورین مقابله کنید.

اسفند:

امروز برای ابتکارات مناسب است، ولی اگر این ابتکارات خیلی خوب توجیه شده و در نظر گرفته شوند. باید در کسب و کار و امور مالی با دقت رفتار کنید بویژه اگر آنها تجربه شده باشند. هیچ خرید ناگاهانی انجام ندهید، از خطرات بالا اجتناب کنید و سعی کنید اعمال تحریک آمیز را نادیده بگیرید.

 

 

منبع:اهر وصال

بازنشر : سایت تفریحی جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد