یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی عمل جراحی موفقیت آمیز حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بستری شدن ایشان در بیمارستان، از سوی حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید مراسمی به منظور دعا برای سلامتی کامل و طول عمر با برکت ایشان در مشهد مقدس برگزار شد.
در این مراسم معنوی که چهارشنبه شب در مشهد مقدس برگزار شد، افزون بر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، نمایندگان ولی فقیه در برخی استان های کشور، شماری از ائمه جمعه، علما و شخصیت های حوزوی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز از دیگر حاضران در مراسم دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب بود.

حاضران در این مراسم که در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی در مشهد مقدس برگزار شد، برای سلامتی و بهبودی کامل رهبر معظم انقلاب دست به دعا برداشتند.

نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه برخی مناطق کشور به منظور برگزاری گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور در مشهد مقدس حضور دارند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، حاج منصور ارضی ازمداحان اهل بیت(ع) نیز در این مراسم معنوی به مداحی پرداخت.

گفتنی است، در پی عمل جراحی رهبر معظم انقلاب، مراسم دعا و نیایش به شکرانه سلامتی ایشان در استان ها و شهرهای مختلف کشور برگزار شده است.

منبع:http://dornews.com/newsdetails.aspx?news=3446929

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد