چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

سرگرمی فال 93/5/20

 

فال
دوشنبه 20 مرداد 93

 

 

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی كرد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : ...

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : یك هدیه كوچك می‌تواند گره‌گشای مشكل بزرگی باشد، مشروط بر اینكه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است كه حلال مشكلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌كند.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف كنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشكلات و دردهای مزمن را فراموش كرد و به آینده اندیشید.

توصیه های اجتماعی : خبری خوشحال كننده می‌رسد كه برای تو غافلگیر كننده خواهد بود چون اصلا انتظارش را نداشتی. این موضوع نشان می‌دهد كه هستند كسانی كه دوستان واقعی تو هستند و تو را دوست دارند.

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش ركود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌كند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه به نفع تو خواهد بود.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : ...

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : كسی سعی می‌كند از تو سوء استفاده مالی كرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. كمك كردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد كه دیگران از ما سوء استفاده كنند.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : تا زمانی كه احساست را بیان نكنی، او نخواهد فهمید كه در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كرد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به كارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : عاشق باید بود كه عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تكامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد كه طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : نباید ناامید باشی. باید صبر كنی و با حوصله به كار ادامه دهی و تلاش كنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : امروز اتفاقاتی می‌افتد كه موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یك دوست یا یكی از نزدیكان تردید كنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق كرد و مطمئن شد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ورزش كردن را باید با برنامه‌ای مشخص و ثابت ادامه داد. باید كاری كرد كه روح و بدنی سالم و سرزنده داشته باشی. بقیه كارها خودبخود درست خواهد شد.

توصیه های اقتصادی : موقعیت كاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید كه هم آینده مالیت را تامین خواهد كرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : تو در عشق و دوستی صمیمی و پاك هستی و باید مواظب باشی كه به كسی علاقمند شوی كه ارزش تو را داشته باشد.

توصیه های اجتماعی : خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید كرد و كینه و دشمنی را كنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

توصیه های سلامتی : پس از یك دوره بیماری دوباره سلامتی خود را باز خواهی یافت. هیچ مصیبتی بدتر از بیماری نیست. در عوض هیچ نعمتی هم ارزنده‌تر و بالاتر از سلامتی نیست. قدر سلامتی خود را باید دانست.

توصیه های اقتصادی : به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌كنی.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد كه دلیل قانع‌كننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور كن تا بتوانی با امید به آینده، هر كاری را شروع كنی.

توصیه های اجتماعی : به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی كمی از خودت ابتكار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

توصیه های سلامتی : كمی پیاده‌روی با دوستان و ورزش می‌تواند روحیه تو را عوض كند و تو را از این رخوت نجات دهد.

توصیه های اقتصادی : در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه كار و فكر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یك حالت، ركود را در پی خواهد داشت.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : یك رابطه عاشقانه یا یك دوستی بزرگ در حال شكل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یك اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

توصیه های اجتماعی : یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

توصیه های سلامتی : باید بسته به شرایط اقلیمی و آب و هوایی دمای فضای خانه یا محل كارت را تنظیم كنی چون با میزان سلامتی و نوع فعالیت‌ات رابطه مستقیم دارد.

توصیه های اقتصادی : پیشنهاد یك همكاری مطرح می‌شود كه نباید آن را رد كرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود كه از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پركاری باید آماده كنی.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فكر كرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد كرد. اول شناختت را كامل كن و بعد قضاوت كن.

توصیه های اجتماعی : داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما كمك می‌كنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به كار شو!

توصیه های سلامتی : باید به اندازه كافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا كن.

توصیه های اقتصادی : همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد كه چگونه از توانایی‌هایت استفاده كنی و این پول را بدست آوری.

فال روز دوشنبه20 مرداد1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشكلاتی می‌كند كه مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی كرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

توصیه های اجتماعی : یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

توصیه های سلامتی : انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را كاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعكس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌كند كه بهتر است از آنها دوری كنی.

توصیه های اقتصادی : در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌كند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.

فال روزانه , فال دوشنبه 20مرداد 1393, فال 20مرداد ماه 93 , فال روز 20مرداد 93 , فال امروز , فال بیستم مرداد 93, فال امروز 20مرداد 93, فال 20/5/93, فال روز 20مرداد, فال روز دوشنبه 20مرداد 93 , فال 20مرداد ماه , فال دوشنبه 20/5/93 , سرگرمی ,20/5/93 , فال 93/5/20, فال دو شنبه بیستممرداد 93, فال دو شنبه 20مرداد, فال روز 2 شنبه 20مرداد 93, فال 2 شنبه 20مرداد 93, فال روز 2شنبه 20مرداد 93, فال 2شنبه 20مرداد 93, فال 20- 5- 93, فال 93 – 5 – 20, فال روزانه , فال دوشنبه 20 مرداد 1393,فال 20 مرداد ماه 93 , فال روز 20 مرداد 93 , فال امروز , فال بیستم مرداد 93, فال امروز 20 مرداد 93, فال 20/5/93, فال روز 20 مرداد, فال روز دوشنبه 20 مرداد 93 , فال 20 مرداد ماه , فال دوشنبه 20/5/93 ,سرگرمی ,20/5/93 , فال 93/5/20, فال دو شنبه بیستم مرداد 93, فال دو شنبه 20 مرداد, فال روز 2 شنبه 20 مرداد 93, فال 2 شنبه 20 مرداد 93, فال روز 2شنبه 20 مرداد 93, فال 2شنبه 20 مرداد 93, فال 20 - 5- 93, فال 93 – 5 – 20

 

 

منبع:آوا فان

 

 

بازنشر :مجله جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد