یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روزانه | فال روز دوشنبه 10 شهریور 1393

 

فال روزانه | فال روز دوشنبه 10 شهریور 1393

جذابترین و جالب ترین فال روزانه برای روز دوشنبه 10 شهریور ماه 1393 متناسب با ماه تولدتان در سایت نمناک می خوانید.

تاریخ انتشار : 10 شهریور 1393
بازدید : 254 نفر

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده  و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 ممکن است امروز میان کارهای تکراری‌تان یک وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید که شما را تا حدودی دلسرد کند. اما می‌تواند معنی نشاط آوری به زندگی و کار خسته کننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده کنید؛‌ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون که نمی‌دانید راه جدیدی در زندگی‌تان  انتخاب کنید یا اینکه یک برنامه ساده از فعالیت‌های معمولی برای خود انتخاب کنید. زیاد نگران این نباشید که باید چه کاری بکنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری‌هایتان راهنمایی کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما به اندازه کافی احتیاط کرده‌اید؛ حالا وقت این رسیده که به غریزه خود اطمینان کرده و دست به کار بشوید. اگر بیشتر از احساسات عادی تان به حس ششم خود تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد، اما امروز اطلاعات خیلی خوبی را از ضمیر ناخودآگاهتان دریافت می‌کنید. از غرایز خود چیزی آموختن نوعی تمرین است، اما شما این روزها به این نوع آگاهی نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز بین ایده‌های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

با وجود نیات بسیار خوبی که امروز در مورد کارهایتان دارید ممکن است با مخالفت‌های زیادی روبرو شوید. امروز اتفاقات زیادی رخ می‌دهند که تمرکز شما از فعالیت‌هایی که دارید بهم می‌زنند و باعث می‌شوند بهره وری تان بالا نرود. خود را از سستی و تنبلی آزاد کنید و به خودتان قول دهید که دیگر خودتان را سرزنش نکنید. یک پیاده روی کوتاه، مدیتیشن یا یک خواب نیمروزی  شما را سر حال کرده و نیروی تازه‌ای برای رویارویی با وظایف تان به شما خواهد داد.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما هنوز به ایده‌آل‌های خود نرسیده‌اید، ولی هنوز باید صبر کنید. خوشبختانه شما خیلی سرسخت بوده و الان لازم است که تا جایی که در توانتان است صبرکنید! تا موقعی که شما با کار سخت و کافی خودتان را در بوته آزمایش قرار می‌دهید، خوب است که دمدمی مزاج بودنتان را نشان دهید. حتی اگر نتیجه‌ای که خواهانش بودید را هنوز ندیده‌اید، در مسیری که پا گذاشته‌اید باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید.   مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه ممکن است در حال تجربه جدال درونی سختی بین عقل و قلب تان باشید احتمالا تصمیم خواهید گرفت که احساسات خود را نادیده بگیرید. شاید شما بدرستی اعتقاد داشته باشید که افکار معقول در نردبان تکامل زندگی بر احساسات برتری دارد. اما واقعیت  این است که عقل و منطق به هیچ وجه بر عشق و علاقه برتری ندارد.این جنگ درونی خود را کنترل کنید و سعی کنید در حالیکه در جستجوی تعادل در زندگی تان هستید از آن برای ایجاد کانال های ارتباطی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد