زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 11:53 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 28
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 1373
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: لاهیجان زیبا
تشکرها : 326
تشکر شده : 311
چه کسانی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رای دادند؟ ⭐️

چه کسانی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رای دادند؟ ⭐️

ناطق نوری رای دادناطق‌نوری در صف مردمی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات در حسینیه ارشاد حضور یافت .

سردار حاجی‌زاده در مسجد ابوذر تهران رأی دادفرمانده هوافضای سپاه تاکید کرد: رأیی که ملت شریف ایران در صندوق می‌اندازند، به افزایش قدرت، اقتدار و هویت ایران در منطقه و دنیا کمک می‌کند.آیت‌الله آملی لاریجانی رای خود را در صندوق انتخابات انداخت.

محمد باقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد رای خود را به صندوق انداخت.محمود واعظی و همسرش در حسینیه جماران آرا خود را به صندوق انداختند.محمدرضا عارف و همسرش در حسینیه جماران آرا خود را به صندوق انداختند.حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت. اژه ای گفت: اگر نسبت به سرنوشت کشورمان و رفع مشکلات نظر داریم باید امروز به صورت گسترده در این انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.اسحاق جهانگیری در حسینیه ارشاد رای خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهروی چهاردهم به صندوق انداخت.آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله سبحانی ، علی مطهری و محمد باقر نوبخت رأی خود را به صندوق انداختند.

امیر شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش به زبان کُردی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد.علی لاریجانی در روستای لوت بخش آمل رأی خود را به صندوق انداخت.هادی خامنه‌ای با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

سید محمد خاتمی با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت .آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، از مراجع تقلید و علمای برجسته کشور، رأی خود را به صندوق أخذ رأی در محله احمدآباد شهر دماوند انداخت.معصومه ابتکار با حضور در حسینیه جماران در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

صدیقه مصطفوی دختر امام خمینی با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداختمحمد توسلی با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

مسعود پزشکیان با حضور در مدرسه عاشورای قلعه‌حسن‌خان، از مناطق کارگرنشین حاشیه تهران، در انتخابات شرکت کرد. سعید جلیلی با حضور در مسجد جامع قرچک، در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شرکت کرد.«سید عباس عراقچی» دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با حضور در مسجد امام صادق (ع) میدان اقدسیه، رای خود را به صندوق انداخت. عراقچی تاکید کرد: شاید هیچ زمانی مثل این بار «رای من، رای تو، رای ما» تا این حد تاثیرگذار نبوده است.حسن روحانی در یکی از مدارس منطقه یک رأی خود را به صندوق انداخت.

محمد جواد آذری جهرمی رای خود را به صندوق انداخت و تاکید کرد که از گزارش‌هایی که به دستم رسیده مشخص هست مشارکت مثبت است. معصومه ابتکار در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت. محسن مهرعلیزاده در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.عباس آخوندی، وزیر پیشین راه‌‍وشهرسازی در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.آیت‌الله جنتی رای خود را در صندوق انداخت. سیدمحمد حسینی معاون سابق پارلمانی رییس‌جمهور در حسینیه ارشاد رای داد.یاسر خمینی با حضور در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.فاطمه هاشمی با حضور در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که از مردم ناراحت می‌خواهیم در خانه ها ننشینند رای آنها می تواند تاریخ را عوض کند.

غلامحسین کرباسچی رای خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهروی به صندوق انداخت.کرباسچی اظهار کرد که حضور جمعیت به خاطر همین است که احساس می‌کنند ولو یک قدم بتوانندبرای بهبود وضع کشور بردارند مفید است.

تصویر: https://media.hamshahrionline.ir/d/2024/07/05/4/5032795.jpg?ts=1720173971000
آیت الله مکارم شیرازی، مرجه عالیقدر شیعه رأی خود را به صندوق انداخت.
تصویر: https://media.hamshahrionline.ir/d/2024/07/05/4/5032744.jpg?ts=1720170478000
علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در مسجد میرزا عیسی، در دومین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری مشارکت کرد.

محبوب کن - فیس نما
امضای کاربر :
اللهم عجل الولیک الفرج
جمعه 15 تیر 1403 - 14:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :