زمان جاری : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 3:31 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 212
نویسنده پیام
mooshavere آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 27 /2 /1400


خرید و فروش زغال
حدود ۱۰ تا ۳۰ دقیقه اجازه میدیم هوا وارد کوه بشه (اصطلاحا سرخ کنه). ( اینکار ممکن است به ساعت هم برسد)
بعد از همان سوراخ ها به داخل نگاه میکنیم, نباید اصلا رنگ سیاهی بریکت وجود داشته باشد باید یک دست سرخ شود(این چیزی است که فروشنده های دستگاه از گفتن آن خود داری میکنند تا شما نیازمندشان باشید).
حال زغال را خارج کرده و خفه کن را روی آن قرار دهید.
نکته:اگر بعد از اینکه خفه کن را روی واگن گذاشتید , فشار گاز بافشار زیاد از زیر خفه کن خارج شد ( اصطلاحا عطسه کرد )و نتوانشستین با خاک رس سد راه آن بشوید , نگران نباشید , همه ی طرف خفه کن خود را با خاک رس ببندید و فقط ۵ سانتیمتر را از یک طرف باز گذاشته و از یک فندک برای روشن کردن آتش در همان خروجی کمک بگیرین.( این نشانیه وجود کمی خامی در زغال فشرده ی شما میباشد که با این کار مشکل ما برطرف مشود
نکته:تنها عامل سفت , سخت و سرامیکی بودن زغال چینی همین سرخ بودن است
نکته: دلیل اینکه بعضی از واگن های شما زغال چینی مرغوب میدهد این است که نادانسته آنرا سرخ کرده اید
نکته:تاحالا شده برای کباب درست کردن از چوب های داخل طبیعت استفاده کنید؟اگر دیده باشین زمانی که چوب ها کاملا به زغال تبدیل شده باشن دیگر هیچ دودی نخواهند داشت.
پس زرنگ باشید و قبل باز کردن کوره به دود کش ها توجه کنید و مطمعن بشید دودی وجود نداره(کاملا به زغال تبدیل شدن).
نکات مهم درباره خط تولید زغال فشرده
دستگاه زغال خفه کن بر اساس سایز و اندازه بریکت ها، سایز کوره ها و میزان وزن قابل تحمل، ساخته و تولید می شوند و ضمنا هنگام ساخت و تولید آنها چند مسئله دارای اهمیت است که در ادامه توضیح خواهیم داد.نکات مهم در تولید خفه کن زغال فشرده
نکته اول : بخش توری و نبشی مورد استفاده در پالت ها باید میزان توان و قدرت آنها برای حرارت و وزن بریکت ها که بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ کیلوگرم هست، به اندازه کافی و قابل تحمل باشد.
نکته دوم : متقاضی محترم لطفا از تهیه و خرید دستگاه زغال خفه کن ساخته شده و آماده خودداری کنید زیرا بعضی اوقات مشاهده می شود که طراحان و سازندگان کوره سنتی، فواصل استاندارد و صحیح را درست انجام نمی دهند و یا اینکه استاندارد ها و اندازه های دلخواه خود را در تولید کوره لحاظ می کنند که این مسئله سبب سخت جاشدن پالت در کوره می شود و یا هنگام سوخته شدن و پختن بریکت ها داخل کوره، به علت رعایت نکردن موارد مربوط به استاندارد آنها با مانع جدی روبرو می شوند .
نکته سوم : در ساختار دستگاه زغال خفه کن باید یک ورقه بدون سوراخ و نازک وجود داشته باشد تا فرآیند خفه کردن و یا خاموش کردن زغال به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد که در صورت غیر از این می توان شاهد خاکستر شدن ذغال ها بود.
زغال صنعت کافی در تولید و ساخت خط تولید زغال فشرده از جمله خفه کن زغال چینی و نیز تولید زغال فشرده و خرید و فروش آن، تهیه و خرید و فروش مواد اولیه زغال فشرده را دارا بوده و آماده پذیرش هر گونه سفارش در زمینه تولید زغال فشرده و تمامی ابزار و موادی را که در این صنعت بکار می رود، می باشد.
محبوب کن - فیس نما
یکشنبه 30 آبان 1400 - 22:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
diiizel آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 28 /2 /1400


پاسخ : 1 RE خرید و فروش زغال
خرید زغال خیلی مهمه چون اگه زغال مرغوبی نباشه دچار مشکلات زیادی میشه و پول الکی بابت زغال دادیم و هر زغالی تولید متفاوتی دارد تولید زغال کبابی از چوب مخصوصی تولیدمیشه و نحوه پخت زغال متفاوت و ویژه است.

چهارشنبه 10 آذر 1400 - 14:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :