زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 184
نویسنده پیام
kharidbime آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 6 /8 /1400


مزایای داشتن بیمه
همانطور که در مقاله قبل توضیح دادیم و به جهت یادآوری باید بگوییم که به بیمه تکمیلی، بیمه درمان تکمیلی و یا بیمه تکمیلی درمان هم می‌گویند، که بیمه جبران کننده هزینه‌های درمان است در واقع در زمان بیماری می‌توان بخش زیادی از هزینه‌های درمان را به بیمه تکمیلی سپرد. برای این کار باید قرارداد بیمه تکمیلی داشته باشید و هر سال مبلغی را به عنوان حق بیمه بپردازید تا بتوانید از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی استفاده کنید. در حقیقت خرید بیمه تکمیلی یک آینده نگری در روزهای سلامتی برای روزهای بیماری است. پس اگر به سلامتی خود فکر می‌کنید، باید به فکر بیمه هم باشید. چراکه بیمه تکمیلی میتواند یک ضامن برای شما باشد. و طبق گفته های ما در مقاله قبل شرایط بیمه تکمیلی بستگی مستقیم به نوع بیمه دارد. بیمه میتواند از نوع انفرادی یا گروهی و یا بازنشستگی و…باشد که بنا به همین نوع بیمه شرایط ، شرط و شروط در هر کدام متفاوت میشود که در مقاله “بیمه چیست و شرایط آن چه می‌باشد؟” به طور کامل انواع بیمه تکمیلی ، دوره انتظار ، فرانشیز ، بیمه تکمیلی گروهی برای شرکت ها و نحوه ثبت و سند حسابداری بیمه تکمیلی برای شرکت ها را توضیح داده ایم که پیشنهاد میشود مطالعه بفرمایید. در ادامه بیشتر به پاسخ پرسش “مزایا و فواید بیمه تکمیلی چیست و چه تفاوتی با بیمه تامین اجتماعی دارد؟” خواهیم پرداخت.همانطور که در مقاله قبل توضیح دادیم و به جهت یادآوری باید بگوییم که به بیمه تکمیلی، بیمه درمان تکمیلی و یا بیمه تکمیلی درمان هم می‌گویند، که بیمه جبران کننده هزینه‌های درمان است در واقع در زمان بیماری می‌توان بخش زیادی از هزینه‌های درمان را به بیمه تکمیلی سپرد. برای این کار باید قرارداد بیمه تکمیلی داشته باشید و هر سال مبلغی را به عنوان حق بیمه بپردازید تا بتوانید از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی استفاده کنید.
در حقیقت خرید بیمه تکمیلی یک آینده نگری در روزهای سلامتی برای روزهای بیماری است. پس اگر به سلامتی خود فکر می‌کنید، باید به فکر بیمه هم باشید. چراکه بیمه تکمیلی میتواند یک ضامن برای شما باشد. و طبق گفته های ما در مقاله قبل شرایط بیمه تکمیلی بستگی مستقیم به نوع بیمه دارد. بیمه میتواند از نوع انفرادی یا گروهی و یا بازنشستگی و…باشد که بنا به همین نوع بیمه شرایط ، شرط و شروط در هر کدام متفاوت میشود که در مقاله “بیمه چیست و شرایط آن چه می‌باشد؟” به طور کامل انواع بیمه تکمیلی ، دوره انتظار ، فرانشیز ، بیمه تکمیلی گروهی برای شرکت ها و نحوه ثبت و سند حسابداری بیمه تکمیلی برای شرکت ها را توضیح داده ایم که پیشنهاد میشود مطالعه بفرمایید. در ادامه بیشتر به پاسخ پرسش “مزایا و فواید بیمه تکمیلی چیست و چه تفاوتی با بیمه تامین اجتماعی دارد؟” خواهیم پرداخت.یکی از مهم‌ترین فواید بیمه تکمیلی پرداخت هزینه‌های درمانی است. بیماری‌های متعددی وجود دارند که متاسفانه پرداخت هزینه‌های هنگفت درمان آن‌ها برای هر فردی امکان‌پذیر نیست. اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با رواج استفاده از بیمه تکمیلی بیماری‌های بسیاری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و خانواده یا فرد بیمار دیگر نگرانی و دغدغه‌ای برای هزینه دارو، بیمارستان و پروسه درمان ندارد.
پرداخت هزینه‌های درمانی بستگی به سقف پوشش و میزان تعهدات شرکت بیمه دارد. برای مثال در بیمه آسماری افراد تا ۷۰ سال می‌توانند با پرداخت هزینه‌های بیمه از بیمه تکمیلی و خدمات آن برخوردار باشند. همچنین با توجه به اینکه بیمه آسماری تحت حمایت بیمه SOS قرار دارد با بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی قرارداد داشته و بیمه‌شوندگان به راحتی می‌توانند از خدمات بیمه‌ای بیماری‌ها با توجه به سقف پوشش بهره‌مند شوند.
محبوب کن - فیس نما
پنجشنبه 06 آبان 1400 - 14:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :