استخدام شرکت هواپیمایی ماهان

دعوت به همکاری شرکت هواپیمایی ماهان
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند شرکت هواپیمایی ماهان در راستای تکمیل پرسنل کادر پروازی و در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران محترم، در نظر دارد تعدادی مهماندار خانم و آقا، از میان متقاضیان واجد شرایط متولدین 1378 لغایت 1383 (20 الی 25 سال) استخدام نماید.
بدین منظور داوطلبین محترمی که از تاریخ 1403/04/10 به بعد ثبت نامی در سایت ماهان (قسمت فرصت‌های شغلی) نداشته اند نسبت به ثبت نام تا تاریخ 1403/04/22 اقدام نمایند.

شرایط عمومی
1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2- اعتقاد به یكی از ادیان رسمی كشور
3- نداشتن سوء پیشینه كیفری به تشخیص مراجع ذیصلاح
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر و مبتلا نبودن به امراض مسری.
5- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی برای آقایان، در زمان ثبت نام
6- داشتن مهارتهای عمومی رایانه ای (ICDL) و زبان انگلیسی برای کلیه مشاغل
- همچنین لازم به توضیح است که پذیرش نهائی داوطلب در هر یک از شغلهای درخواست شده ، منوط به عدم اشتغال به تحصیل و اشتغال بکار وی می باشد و در صورتیکه پس از قبولی در مراحل مربوطه و اشتغال در شرکت ، عدم صحت موارد فوق محرز گردد ، موجب قطع همکاری با متقاضی و درج امتیاز منفی برای وی و احتمالاً عدم پذیرش در آزمونهای آتی این مجموعه می گردد.
- متقاضیان کار در شرکت هواپیمایی ماهان می توانند در بانک مشاغل سایت این شرکت (سایت حاضر)، بصورت کاملاً رایگان ، ثبت نام نمایند.
ثبت نام و ارسال درخواست، هیگونه تعهدی را جهت استخدام متوجه شرکت هواپیمایی ماهان نمی نماید.
- شرکت هواپیمایی ماهان، در صورت صلاحدید و در مقاطعی که نیاز به جذب نیروی کار دارد، درخواستهای ثبت شده در این بانک را بررسی و نسبت به استخدام نیروی مورد نیاز خود، اقدام می نماید. نیاز به نیروی کار یا بررسی درخواستها، ممکن است ماهها بطول بیانجامد.
- پس از ثبت نام و ارسال درخواست، هیچگونه ایمیل یا پیامکی از سوی شرکت برای متقاضی ارسال نمی گردد و هیچگونه تماس تلفنی نیز انجام نخواهد شد.
- به درخواستهایی که بصورت حضوری یا ایمیل ارسال می شوند ، ترتیب اثر داده نمی شود.
- روش های ارتباط شرکت با افراد واجد شرایط برای هر شغلی (در صورتیکه ماهان تصمیم به جذب نیروی کار داشته باشد)، ایمیل، پیامک و تلفن می باشد و استفاده از هرکدام از موارد فوق بستگی به شرایط آن دوره و تصمیم مدیران بخش مربوطه در شرکت ماهان دارد.
شرایط اختصاصی
متناسب با هر شغل و با توجه به فراخوانهای دوره ای شرکت ، این شرایط متغییر می باشند که در هر کدام از اطلاعیه های فراخوان این جزییات بصورت کامل اطلاع رسانی شده اند.

ثبت نام

+ جهت ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک نمایید: