شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

 حکایت زندگی امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق+تصاویر

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

حكایت زندگی امین حیایی و نیلوفر خوش‌خلق در كنار یكدیگر، حكایت شیرینی است. نیاز نیست زیاد در زندگی‌شان سركشی كنیم. همین كه یك ساعت را با آنها بگذرانید، كافی است تا قاپتان را بدزدند و زیبایی یك زندگی مسالمت‌آمیز و متفاوت را به رخ‌تان بكشند. امین و نیلوفر تو را یاد 2 رفیق خردسال می‌اندازند كه بازی‌هایشان، خنده و حتی گریه‌هایشان با هم است.

امین حیایی و همسرش

امین حیایی و همسرش

ما برای همدیگر می‌ایستیم. دنده عقب هم داریم. بعضی وقت‌ها دوربرگردان هم داریم. پستی هم وجود دارد اما ماجرای زندگی دونفره، مثل موج‌سواری است. اگر موج‌سواری بلد باشی، اتفاقی نمی‌افتد تا وقتی بلد نیستی موج به تو می‌زند و پرتت می‌كند، می‌روی زیر آب و فكر می‌كنی، حالا خفه می‌شوی اما كافی است موج‌سواری یاد بگیری، آن وقت هیچ موجی نمی‌تواند تو را بیندازد. راحت می‌توانی سوار همین موج‌ها شوی و حتی از آن لذت ببری. در زندگی امواج زیادی می‌آید ولی باید یاد بگیری سوارشان شوی.

نیلوفر خوش خلق و امین حیایی

نیلوفر خوش خلق و امین حیایی

ما سعی می‌كنیم همدیگر را جا نگذاریم. بله، جمله اصلی زندگی‌مان همین است: «سعی می‌كنیم همدیگر را جا نگذاریم.» هر دوی‌مان تنوع‌طلبیم. چون خردادی هستیم. البته همه این حرف‌ها را می‌‌‌زنیم. همه این هیجان‌ها را می‌‌گوییم اما واقعیت این است كه آن چیزی كه ما را نگه داشته «عشق» است. همه این حرف‌ها و كارها  بهانه است. بین ما هنوز عشق زنده و پررنگ است.

نیلوفر خوش خلق و همسرش

نیلوفر خوش خلق و همسرش

مثل الاكلنگ

هر دوی ما خردادی هستیم. اصلا یكنواختی را دوست نداریم، مثل الاكلنگیم. وقت‌هایی كه من بالایم، نیلوفر پایین است. وقتی نیلوفر بالاست، من پایینم. گاهی هم هر دو وسط ایستاده‌ایم. به همین راحتی زندگی‌مان الاكلنگی است (می‌خندد). انرژی كه بینمان هست، هیچ وقت قفل نمی‌شود.

امین حیایی و همسرش

امین حیایی و همسرش

به ما بد نمی‌گذرد

ما دو نفر به همدیگر هیجان می‌دهیم. یك‌جورهایی پایه هم هستیم. به هر حال ما با هم پیش می‌رویم. اصلا هم از یكنواختی لذت نمی‌بریم. همیشه هم دنبال هیجان‌های جدید هستیم. فكرش را هم نكنید كه بگذاریم ذره‌ای به ما بد بگذرد!

منبع : مجله ایده آل

همسر امین حیایی

همسر امین حیایی

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد