یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه یکشنبه 25 آبان 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.


متولد اردیبهشت :
هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می‌خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.


متولد خرداد :
شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.


متولد تیر :
امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می‌شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت‌های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می‌شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.


متولد مرداد :
به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.


متولد شهریور :
شما معمولاً تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می‌کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت‌هایشان اجتناب می‌کنند ازشان حمایت می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساساتتان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترستان هست را درست کنید، اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلای حاضر به خدمت را بازی می‌کنید.


متولد مهر :
حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.


متولد آبان :
امروز آخرین روزی است که عطارد در نشانه شما حضور دارد، بنابراین قبل از اینکه خواسته‌هایتان در محل کار را سرکوب کنید، حمله شدیدی از آدرنالین را حس خواهید کرد. قبلا اتفاقات زیادی رخ داده بود و حالا شما اصلاً وقتی برای تلف کردن ندارید. تا جایی که می‌توانید پر جنب و جوش باشید؛ بعدا برای استراحت و خیال پردازی کردن وقت خواهید داشت.


متولد آذر :
گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.


متولد دی :
امروز شاید کمی‌ عصبانی بشوید، برای اینکه اوضاع در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید تا موقعی که این تغییرات در دسترستان است آنها را به چنگ آورید. اگر یک نفر ازتان حمایت کند یا حتی عاشقتان باشد، تبلی و سستی‌های شما گل می‌کند! به جای اینکه سعی کنید اوضاع را همین طوری ثابت نگه دارید، از توقعات گذشته خود دست برداشته و بعد ببینید چه اتفاقی برایتان می‌افتد.


متولد بهمن :
شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.


متولد اسفند :
ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

 

بازنشر : بخش فال های سایت جادوی کلمات دات آی آر

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد