دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

نکات مهم در مورد دوران نامزدی

نکات مهم در مورد دوران نامزدی

نکات مهم در مورد دوران نامزدی با افراد شایسته و درست را در کنار همسر آینده تان تمرین کنید.

نکان مهم در دوران نامزدی وجود دارد که به استحکام روابط زوجین کمک خواهد نمود:

گوش دادن و اهمیت دادن به یکدیگر:

گوش ها در روابط عاطفی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند ، گوش دادن به حرف ها و منظور های طرف مقابل به استحکام روابط بسیار کمک می کند، گوش دادن به نامزد خود که در مورد محل کار، دوستان، و یا خانواده صحبت می کنند به او می فهماند که هر زمان که نیاز به شما داشته باشد یک نفر هست که حرف های او را بشنود.

به او نشان دهید که هر زمان که بخواهد می تواند رازهای دلش را به شما بگوید، همچنین به او نشان دهید که بیشتر به مانند همدم او هستید تا کسی که پند و اندرز می دهد، گوش دادن معمولی برای شما نتیجه بخش نخواهد بود بلکه شما می بایست به او بفهمانید که برای شما مهم است، مثلا اگر تلویزیون روشن است آن را خاموش کنید و به او گوش فرا دهید.

در هر زمانی به او کمک نمایید:

هر زمان که نامزد شما به کمک شما احتاج داشت به او کمک نمایید، این امر باعث می شود که شما برای او یک شخص خاص شوید که با بقیه ی افراد متفاوت می باشد، این امر فقط در شستن ظرف ها خلاصه نمی شود.

اگر از شما یک درخواست می کند شما آن را به صورت کامل انجام دهید، وقتی که او ببیند که شما به طور کامل کار را انجام داده اید برایش جذاب تر می شوید، منظور این نیست که به زوج خود دستور دهید و یا اینکه از او استفاده ی ابزاری نمایید منظور صرفا نشان دادن علاقه به یکدیگر می باشد.

همیشه او را به خاطر چیزی که هست تحسین کنید:

روزی که با وی آشنا شدید را به یاد او بیندازید، اولین باری که عاشق او شدید را به یادش بیاورید، زمانی که به دوران قبل باز می گردید این امر باعث می شود که بفهمید طرف مقابل چه میزان برای شما اهمیت دارد و چقدر برای شما با ارزش می باشد.

او را بدون بهانه ببوسید:

یک بوسه در روز باعث ادامه دار شدن روابط شما می شود، این روابط فیزیکی است که شریک زندگی شما را از یک دوست معمولی جدا می کند، منظور این نیست که هر روز رابطه با یکدیگر برقرار کنید، منظور این هست که با احساس او را ببوسید و تنها بوسه ای بر روی گونه ها نباشد.
ترجمه نویسندگان سروهه
منبع: www.yourengagement101.com - www.law.msu.edu
بازنشر شده در پایگاه تفریحی جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد