دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

سرگرمی فال 21/5/93

 

فال
سه شنبه 21 مرداد 93

 

 

فال روز سه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : سعی كن تا جایی كه می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری كنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری كنی. در حال حاضر نیاز داری كه استراحت كنی و آرامش داشته باشی.

توصیه های اقتصادی : اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج كن كه دچار بحران نشوی.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : باید كاری انجام دهی كه محبوبیت بیشتر شود. البته با كارهای كلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاكارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیكی داشته باشی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : بهترین روش این است كه با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و كمتر از آن است كه تو تسلیم شوی.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید كه نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری كه هر كسی را مجذوب خود سازی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : در حال حاضر دچار ركود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد كه پس از یك دوره تلاش و سختی باشد.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : ...

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : در شرایط كنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این كار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : عشق است كه به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌كند و به فضای جدیدی می‌برد كه پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تكانی بده.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت كنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است كه بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فكر به مسائل كوچك به آینده‌ات امیدوار باشی.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : این رویاها و افكار رومانتیك جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده كرد و به افكاری دل بست كه مفید و عملی باشند.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : ...

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : مسائلی در انتظار توست كه در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود كه تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده كنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این كار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : رابطه‌ای عاطفی شكل می‌گیرد كه نمی‌توان درباره آن داوری كرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید كمی بیشتر انتظار كشید تا دریافت كه نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

توصیه های اجتماعی : خوشبختی در همین نزدیكی‌هاست. در یك رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یك محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد كنی و از آن لذت ببری.

توصیه های سلامتی : از یك بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. كسی تو را شفا می‌دهد كه همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌كنی. هرگز امید را نباید از دست داد كه مهمترین سرمایه معنوی است.

توصیه های اقتصادی : از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید كه با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور كرد.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : سری كه درد نمی‌كند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعكس این ضرب المثل عمل كنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر كاری عواقبی دارد كه باید از ابتدا به آن اندیشید.

توصیه های اجتماعی : باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فكرهای مایوس‌كننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

توصیه های سلامتی : مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه كارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

توصیه های اقتصادی : با رسیدن یك بحران مالی، مشكلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید كرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تكرار نخواهد شد.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : اگر با عقل و منطق رفتار كنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری كن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده كن تا غافلگیر نشوی.

توصیه های اجتماعی : یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

توصیه های سلامتی : داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شاركت در خوراك، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افكار و انرژی شود.

توصیه های اقتصادی : ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

فال روزسه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : مشكل اینجاست كه وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. كمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت كه درست فكر كنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

توصیه های اجتماعی : هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌كنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

توصیه های سلامتی : كار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. كار كردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای كافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

توصیه های اقتصادی : تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیك می‌شوی. با كمی مثبت‌نگری و ریسك می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

فال روز سه شنبه21 مرداد1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید كه در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فكرت را مشغول نكنی چون همه چیز روبراه است.

توصیه های اجتماعی : کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌كنی و یا یك فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی كن از این فرصت استفاده كنی.

توصیه های سلامتی : تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش كردن به اندازه كافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه كافی میتوانی به این مهم دست یابی.

توصیه های اقتصادی : این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد كه در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینكه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده كنی.

فال روزانه , فال سه شنبه 21 مرداد 1393,فال 21 مرداد ماه 93, فال روز 21 مرداد 93, فال امروز , فال بیست و یکم مرداد 93, فال امروز 21 مرداد 93, فال 21/5/93, فال روز 21 مرداد, فال روز سه شنبه 21 مرداد 93, فال 21 مرداد ماه , فال سه شنبه 21/5/93, سرگرمی , 21/5/93, فال 93/5/21, فال سهشنبه 21 مرداد 93, فال سه شنبه 21 مرداد, فال روز سه شنبه 21 مرداد 93, فال 3 شنبه 21 مرداد 93, فال روز 3 شنبه 21 مرداد, فال 3شنبه 21 مرداد 93 , فال سه شنبه بیست و یکم مرداد 93, فال 21-5-93 , فال 93-5-21,فال روزانه , فال سه شنبه 21 مرداد 1393,فال 21 مرداد ماه 93,فال روز 21 مرداد 93,فال امروز ,فال بیست و یکم مرداد 93,فال امروز 21 مرداد 93,فال 21/5/93,فال روز 21 مرداد,فال روز سه شنبه 21 مرداد 93,فال 21 مرداد ماه ,فال سه شنبه 21/5/93,سرگرمی , 21/5/93,فال 93/5/21,فال سهشنبه 21 مرداد 93,فال سه شنبه 21 مرداد,فال روز سه شنبه 21 مرداد 93,فال 3 شنبه 21 مرداد 93,فال روز 3 شنبه 21 مرداد,فال 3شنبه 21 مرداد 93 , فال سه شنبه بیست و یکم مرداد 93, فال 21-5-93 ,فال 93-5-21

 

منبع: آوا فان

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد