دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

5 تبلت خوب بازار با قابليت مکالمه +قیمت

حتما ميدانيد که امروز در بازار، اسمارت فون هاي زيادي با صفحه‌نمايش 6 اينچ به بالا وجود دارد. بعضي از گجت ها، تنها تبلت بوده و قابليت مکالمه ندارند و حتي اگر توانايي استفاده از ويژگي‌هاي 3G يا LTE را نيز داشته باشند اما از قابليت‌هاي ويژه جهت مکالمه پشتيباني نمي‌کنند.

به گزارش صبحانه، در اين ميان بعضي از کمپاني‌هاي توليدکننده تبلت، محصولاتي را به بازار عرضه کرده‌اند که تمام نيازهاي شما جهت مکالمه را به‌مانند يک اسمارت فون در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين توليدکنندگان دريافتند که برخي از کاربران نيازمند استفاده از تبلتشان به‌عنوان گوشي نيز هستند، پس سعي در برآوردن اين نياز داشتند.

البته بايد بدانيم که گرفتن يک وسيله 7 اينچي (يا بزرگ‌تر) در کنار گوش و صحبت با آن اصلا کار راحتي نبوده و البته ظاهر زيبايي نيز ندارد؛ بنابراين، تبلت هاي داراي قابليت مکالمه مي‌توانند در مواقعي که نياز به تماس گرفتن پيدا کرديد ولي تلفني در اطرافتان نبود، نياز شما را به راحتي برطرف کنند. البته برخي از افراد تبلت را به عنوان جايگزين و يا حتي وسيله‌اي در کنار اسمارت فونشان مي‌دانند! شايد اين افراد هيچ‌گاه به قابليت مکالمه تبلتشان نياز پيدا نکند.

اگر به دنبال تبلت هاي خوب بازار باقابليت مکالمه مي‌گرديد، مي‌توانيم چند عدد از آن‌ها را به شما نشان دهيم. در نام مدل‌هاي ذکرشده، سعي شده است تا گزينه‌هاي بهتر و البته با ارزش خريد بالاتر عنوان شود.

شماره 1- Acer Iconia Tab 7 A1-713HD

اين تبلت همان‌طور که از نامش پيداست محصول شرکت Acer است. اين مدل که به‌تازگي توسط کمپاني ايسر ارائه شده است مسلما يک مدل سطح بالا نبوده و درواقع اين کمپاني سعي در ارائه تبلتي ميان رده باقابليت مکالمه داشته است. 713HD مدل به‌روزتر 713 است که به‌تازگي و با قيمتي در حدود 130 دلار به بازار عرضه‌شده است. از قابليت‌هاي اين تبلت مي‌توان به استفاده از اندرويد کيت کت، دوربيني 5 مگا پيکسلي در عقب و VGA در جلو به همراه يک گيگابايت رم و پردازنده 4 هسته‌اي مديا تک اشاره کرد.

قیمت این تبلت میان رده در بازار حدود 500 هزار تومان است. نقد و بررسی این تبلت را اینجا می توانید ببینید.



شماره 2 - ASUS Fonepad 7 ME175CG

ایسوس سال هاست که در کارهای رایانه ای به غول تبدیل شده است. دستگاه هایی که ایسوس می سازد همیشه در میان برترین ها قرار دارند و مدل های مختلفی از آن در بازار دیده می شود. این روزها تبلت های ایسوس با استقبال خوبی روبرو شده اند و مدل های مختلف آن به خوبی در بازار به فروش می رسند.

نسل اول فون پد در اسفند سال 91 معرفی شد و به خوبی مورد استقبال قرار گرفت. اواسط پاییز سال 92 بود که ایسوس نسخه جدیدی از این تبلت جالب را به بازارهای جهانی عرضه کرد. نسخه جدید این محصول علاوه بر تغییرات ظاهری، از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری نیز بهبودهایی پیدا کرده است. ایسوس همچنین به تازگی نسخه دو سیمکارته فون پد 7 را روانه بازار کرده است.

قیمت این تبلت در بازار حدود 580 تا 630 هزار تومان است. نقد و بررسی این تبلت را اینجا می توانید ببینید.



شماره 3 - Samsung Galaxy Tab 3 7.0

از همان ابتدا که سامسونگ تولید تبلت های سری گلکسی تب را آغاز کرد، شاهد ورود تبلت های 7 اینچی این کمپانی کره ای به بازار بوده‌ایم.Samsung Galaxy Tab 7.0  نیز از خانواده همین تبلت هاست.

اين تبلت از سال گذشته وارد بازار شده و يکي از تبلت هاي ارزان‌قيمت کمپاني سامسونگ به شمار مي‌رود. البته اين قيمت ارزان با توجه به ويژگي‌هاي نه‌چندان دل‌چسب اين مدل طبيعي به نظر مي‌رسد. صفحه‌نمايشي 7 اينچي با رزولوشن 2014 در 600 پيکسل، پردازنده دو هسته‌اي Snapdragon 400 به همراه 1.5 گيگابايت رم و يک دوربين 3 مگا پيکسلي از مشخصات آن است. البته گلکسي تب 3 به‌زودي آپديت اندرويد کيت کت را از سوي سامسونگ دريافت کرده است.

قیمت این تبلت در بازار در حدود 520 تا 580 هزار تومان است. نقد و بررسی این تبلت را اینجا می توانید ببینید.



شماره 4 - Lenovo IdeaTab A3000

لنوو یک شرکت چندملیتی است که از طرف کشورهای آمریکا و چین حمایت می شود. این شرکت در سال 2003 نام خود را زا "لجند" به لنوو تغییر داد و تولید دستگاه های باکیفیت را سرلوجه کار خود کرد. این شرکت از آن سال تا به امروز توانسته است در زمینه تبلت و لپ تاپ به جایگاه والایی برسد و در زمره بهترین ها به شمار آید.

اگر به دنبال یک مدل میان رده و به دور از دردسر، برای کاربری ها عمومی و نیمه حرفه ای خود هستید، Lenovo A3000 می تواند یکی از کاندیداهای خرید هوشمندانه در این سطح قیمت باشد.

این تبلت هم قیمتی در حدود 550 تا 650 هزار تومان است. نقد و بررسی این تبلت را اینجا می توانید ببینید.



شماره 5- Huawei MediaPad X1

اين تبلت جديد به عنواني يکي از سبک‌ترين و باريک‌ترين تبلت­هاي توليدشده با مشخصاتي عالي معرفي شد. اين تبلت 7 اينچي با رزولوشن فوق‌العاده 1920 در 1200 پيکسل با يک طراحي عجيب توانسته است از 80 درصد فضاي جلوي دستگاه استفاده مفيد کند. اين نمونه نيز همانند مدل M1 تماما از آلومينيوم ساخته‌شده است. از ويژگي‌هاي اين تبلت مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

دو گيگابايت رم، يک دوربين 13 مگا پيکسلي قدرتمند در عقب و 5 مگا پيکسلي در جلو، 16 گيگابايت فضاي داخلي و يک باتري تواناي 5000 ميلي‌آمپري. اين دستگاه با اندرويد 4.2 وارد بازار شده و قيمتي در حدود 1 ميليون و 100 هزار تومان دارد.

این تبلت قیمتی در حدود 1 میلیون تا 1 میلیون و 100 هزار تومان است.

 

منبع:http://sobhanehonline.com

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد