یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

خبر فوری . . . بسیار مهم . .:

پرای گیری "خلیج فارس یا خلیج ع**ی"، از سوی گوگول جعلی بوده و از سوی اعراب راه اندازی شده است. شرکت در آن خیانت به ایران و وطنفروشی است!
Persian Gulf
خواهشمندیم به اشتراک بگذارید... پسند کردن (لایک زدن) اثری ندارد . . . شاید که ایندسته هم میهنان بیخرد و زودباورمان از خواب بیدار گشته و پیش از شرکت در رای گیری و دعوت از دوستان خود، کمی اندیشه کنند!
به گفته ایی ساده تر: "شرکت در این رای گیری آسیب زدن به نام راستین و تاریخی خلیج فارس، تمامیت ارضی کشور و نیز یاری رسانی به دشمنان در اشاعه نام دروغین خلیج ع**ی است.
--------------------
==آغاز بکار افتادن سایت Persianora-----n Gulf.com
سایت جعلی و ضد ایرانی "خلیج فارس یا خلیج ع**ی" در روز ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ (۱۰ ماه مه ۲۰۱۰ میلادی) راه اندازی شد، که بیدرنگ بدروغ مدعی شد، رای گیری از سوی گوگول راه اندازی شده است - بدون آنکه حتی آدرس سایت http://www.google.com/ را به یدک بکشد!
شوربختانه از همان روز نخست بسیاری از هم میهنان، بدون هیچ بررسی یا کندوکاوی پیش از شرکت در رای گیری بکنند و دریابند که چه کسانی پشت پرده این سایت میباشند، بدون اندیشیدن و از روی احساسات، نخست عجولانه و چشم بسته رای داده و سپس از دوستان خود نیز دعوت به شرکت کردن میکنند؛ که دوستانشان نیز بنوبه خود و به همان روش چشم و گوش بسته دنباله روی کرده و بدون هیچ آگاهی در رای گیری شرکت میجویند. این عده[1] حتی از خود یک پرسش ساده را هم نمیکنند، که اگر چنین سایتی از سوی گوگول راه اندازی شده باشد، چرا آدرس سایت گوگل (http://www.google.com/) را به یدک نمی کشد؟!

ناگفته نماند که تنی دشمن در لباس دوست که در فیس بوک برای خود نام ایرانی برگزیده اند و ادعای ایرانی بودن میکنند، ما را نیز دعوت به شرکت در رای گیری میکنند و برای برانگیختن احساسات ملی ما بدروغ اعلام میکنند "رای گیری از سوی گوگل است" و یا "نام خلیج فارس در خطر است" یا "تعداد رای برای خلیج فارس پائین" و امثال آن! هم میهن بخاطر بسپار که اگر "سگی در اصطبل زاده شود، دلیل بر آن نیست که یک اسب نجیب باشد" ، و اگر کسی نام ایرانی برخود می نهند وادعای ایرانی بودن میکند، دلیلی بر ایرانی بودنش نیست. بهر روی دردناکتر از هر مسئله ای، رسانه های جمهوری اسلامی از جمله "شبکه خبر" که از سوی مشتی بیسواد غیرکارشناس و مکتبی اداره میشوند، نیز همانند داستان "دوستی خاله خرسه" بیاری دشمنانان شتافته وبا مدعی شدن که نظرسنجی از سوی گوگل(!!) است، تبلیغ در شرکت جُستن در رای گیری را هم میکند![2]

.
== حقایق در باره سایت رای گیری جعلی
پیش از هر چیزی مسئله ای که همگان بایستی برآن آگاه شوند، که بالا بردن و پائین بردن آمار رای ها دست خود سازندگان سایت است و رای شما هیچ اثری در آمار ندارد و کاملا دروغ میباشد.

و اما حقایق در مورد این سایت (با سپاس فراوان از گروه "هکر ایرانی" که آنان را شناسایی کردند)! این سایت در کنار سایتهای دیگری [3] توسط یک عرب مقیم مالزی بنام 'همام الغرانی'[4] با سرور در امریکا راه اندازه شده است که چند دقیقه پس از راه اندازیش در توئیتر خود تبلیغش را کرد![5]

.
== انگیزه های راه اندازی چنین سایتی

الف - جنگ روانی علیه ما ایرانیان؛
ب - درآمد از راه تبلیغات در صفحات مذکور؛
پ - هر دامنه اینترنتی (Domain) که ۱۰ دلاری خریداری شده است، بخاطر ترافیک بالا، بهایش را به هزاران دلار افزایش و سرانجام به بهای بالا بفروش برسانند (که گویا برای فروش هم هست![6])
ت - و مهمتر از هرمسئله ای، برای بالا بردن آمار و میزان استفاده از نام جعلی خلیج "ع**ی" در موتورهای جستجوگر است.

چگونه در موتورهای جستجوگر اثر میگذارد؟

هر زمانی که ما کامنتی/نوشته ای/نقل قولی را در اینترنت بکار میبریم که در آن از واژه ی ساختگی برای خلیج فارس استفاده میشود (چه انگلیسی و چه فارسی)، یا از دوستان خود دعوت میکنیم که رای گیری شرکت کنند، ما با این کار به نام ساختگی و دروغین، بدون آگاهی اعتبار میبخشیم، زیرا که مرورگر موتورهای جستجو مانند شرکت گوگل، براساس الگوریتم=محاسبه عددی کار میکنند!‌ بعبارتی دیگر، موتورهای جستجو بر اساس تعداد دفعاتی که یک سایت یا سایت های مرتبط، از یک عبارت خاص و یا واژه بکاربرده شده را بعنوان نام متداول به جستجوگران و مشتریان خود ارائه میدهد. در واقع، این یک نوع سیستم براساس "رای" می باشد.

-
== راههای مقابله و مبارزه با این سایت:

۱ - از رای دادن و شرکت جُستن در این بازی مضحک، ولی خطرناک خودداری کرده و به دوستان خود هشدار داده و آنان را آگاه سازید که شرکت در این رای گیری آب در آسیاب دشمن ریختن و خیانت به ایران است؛

۲ - برای بالا بردن آمار نام خلیج فارس، در هر کامنتی که در فیس بوک می نویسید، واژه "خلیج فارس" یا "پرشین گالف" (Persian Gulf) را به پایان آن اضافه کنید؛

۳ - از بکاربردن نام ساختگی بطور کلی و شدیدا خودداری کنید؛

۴ - هر زمانی که مطلبی/کامنتی را مینویسید که ناچارید نام ساختگی تا بکار ببرید، محتاط بوده و پس از واژه خلیج بجای عربی "ع**ی" و بجای Arabian = A***n Gulf بکار ببرید.

بگفته ای ساده تر، با راه اندازی این تارنماها، هم نام دروغین خلیج ع**ی را اشاعه داده اند و هم از ان سود مالی خواهند برد!

خواهشمندیم این نوشتار را به اشتراک گذاشته و به دوستان خود هشدار دهید که بسیاری از هم میهنانمان در اینمورد نآگاهند.

ادمین خلیج فارس*

---------------------
بروزرسانی:

برخی از هم میهنان متوجه نوشتار بالا نشده و هنوز میپرسند که آیا بایستی در این رای گیریها شرکت بجویند یا نه؟!!

از خود بپرسید: "شما در خانه ای زندگی میکنید که نسل در نسل به شما رسیده و نیز سند و مالکییت خانه به نام شماست که این خانه که نامش "ایران" است! در این بین برخی از همسایگانتان چشم طمع به خانه شما دوخته و درصدد تسخیر و نیز تغییر نام آن هستند!‌ برای بهدف رسیدن، آنان مالکییت و نام خانه شما را زیر سوال برده، و در بین خود به رای گیری گذاشته اند!

آیا شما به کارهای کودکانه آنان میخندید، چون میدانید که سند به نام شماست و در آن زندگی میکنید، و از نظر قانونی و عرفی به هیچ کجا نخواهند رسید - یا - خود شما هم مانند "ملانصرالدین" سراسیمه و دوان دوان در آن رای گیری شرکت جسته و از دوستان و بستگانتان هم دعوت میکنید که در رای گیری بسود شما شرکت جویند؟‌

منابع:
-----------------
1 - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152569739461111

2 - http://www.irinn.ir/news/5594/نتایج-نظرسنجی-گوگل-درباره-نام-خلیج-فارس

3 - www.Forum.islameiat.com
www.alresalahtrading.com
www.3ppipe.com
www.3pcap.com
www.HARVEYJEKYLL.com
www.3PGULF.com
www.remaxarabia.com
www.moderntanning.com
www.mail.shaqaiq.com
www.endocrine.org.sa
www.wadaqaviation.com
www.samarasecurity.com
www.medadcenter.com
www.okazaward.com
www.fameadv.com
www.3pcup.com
www.naqaba.Com.SA

4 - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152209617356111

و https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152211790846111

5 - https://twitter.com/homam_alghorani/status/13735812883

6 - http://www.godaddy.com/domains/searchresults-new3.aspx?ci=54814

باتشکر از خانم سعادتمند

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد