شنبه 22 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

شرکت اپل به تازگی به روزرسانی جدید iOS را به بازار عرضه کرده است تا بتواند خیلی از باگ های اخیر این سیستم عامل را بر طرف کند. این به روزرسانی می تواند برای خیلی از کاربران کاربردی باشد.

مشکلات بوجود آمده توسط باگ های جدید iOS

خیلی از کاربران محصولات جدید اپل از باگ های کشف شده در این محصولات گله مند بودند. این به روزرسانی در راستای باگ های کشف شده در گوشی های iphone XS و iPhone Xs Max بود. شما می توانید نسخه جدید iOS را برای iPhone یا iPad خود را به راحتی دریافت کنید. تنها کافیست به بخش Setting دستگاه خود رفته و بخش Software Updates را باز کنید تا به راحتی بتوانید به روزرسانی جدید iOS را دریافت کنید. این به روزرسانی جدید می تواند مشکلات مربوط به محصولات تازه شرکت اپل مانند iPhone XS و iPhone XS Max  را به خوبی برطرف کند و کاربران به راحتی بتوانند از گوشی خود استفاده کنند.

رفع باگ های موجود در به روزرسانی جدید iOS

این به روزرسانی یکی از بزرگترین باگ های موجود در این سیستم عامل را برطرف کرده است: گیرنده ضعیف تر Wi-Fi نسبت به دیگر مدل های شرکت اپل. یکی دیگر از باگ های این محصولات عدم شناسایی کابل شارژ در هنگام خاموش بودن صفحه نمایشگر بود که این موضوع هم در این به روزرسانی برطرف شده است. یک سری باگ هم در کیبورد iPad های جدید این شرکت بود که با استفاده از این به روزرسانی برطرف خواهد شد. در بخش زیر به صورت جزئی نکات برطرف شده توسط این به روزرسانی را به شما معرفی خواهیم کرد:

به روزرسانی جدید iOS چه مشکلاتی را برطرف می کند

 

رفع مشکل شارژ گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max زمانی که گوشی فقط در حالت روشن بودن صفحه نمایش کابل شارژر را شناسایی می کرد.

– رفع مشکل Wi-Fi گوشی های iPhone XS که به جای متصل شدن به Wi-Fi با قدرت فرکانس 5GHz به 2.4GHz متصل می شده است.

– برطرف کردن قرارگیری بخش های .?1234 در کیبوردهای iPad

– برطرف کردن مشکلی که در بخش زیرنویس ها وجود داشته است و برای بعضی از ویدئوها زیرنویسی ارائه نمی شده است.

– برطرف کردن مشکل عدم نمایش بلوتوث در بعضی از دستگاه ها

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در مورد این به روزرسانی جدید iOS در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

به روزرسانی جدید iOS چه مشکلاتی را برطرف می کند

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد